söndag 30 september 2012

Höstens fynd på ICA MAXI


Höstens fynd är dom små ljuslyktorna på ICA Maxi. För ynka 24 kronor kan man få en av ungefär trettio olika ljuslyktor. Det är inte så många av färgerna som tilltalar mig, men som tur är finns dom i silver och brunsvart.

En liten brun lykta får lysa upp mina älskade kokböcker. Melker har visserligen haft närkontakt med eld några gånger för mycket... men Plura kan behöva ett ljus i mörkret. Jag tror att det kan bli någon lykta till, för att liva upp Leif efter såsfadäsen...

3 kommentarer:

Sagasmamma sa...

Hej hej,
vilken fin blogg du har :)
Att få bo på en herrgård måste vara en dröm... Själv bor jag i ett lite ombyggt Myresjöhus :D håller oxå en vit färgburk i handen....är på gång att måla vitt på vår övervåning
Ha en bra dag
Kram Anki

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Vad roligt att du kikade in hos mig efter mitt besök här inne hos dig. Och tack för dina rara ord :)

Trist när ens djur blir sjuka. Kan tänka mig att ni förlorade en stor och hårig vän :( Råttorna är ju bara för goa! Eller vad säger du?!

Helgen är här!! Hoppas du får en fin sådan. Kram, kram!

Anna sa...

Jag tycker Ica Maxi har mycket fint i inredningsväg!

Ha en fin vecka!